8 Mayıs 2015 Cuma

Rock müzik sever bir dost bulamadım ya la...

Bulamadım .. Cidden şöyle rockçı bir grubun konserine gidip delice eğlenebileceğim bir dost,arkadaş bulamadım gitti.. Evet dostum var ama müzik tarzımız uyuşmuyor mesela :) Onu çok seviyorum halbuki çokta iyi anlaşıyoruz , çocukluk arkadaşım.. Ama benim dinlediğim müzikler onun başını ağrıtabiliyor. Onun dinledikleri ise beni bayabiliyor. Bu yüzden ortak dinlediğimiz bir sanatçının konserine gidebiliyoruz. Ama çok isterdim şöyle beraber bir Şebnem,Teoman,Zakkum veya Duman konserine gidip deli gibi eğlendiğim arkadaşları.. Üniversite yıllarımın son demlerindeyim. Bu bahar şenliğinde çok sevdiğim arkadaş grubumla konserlere gidip eğlenme planları yapıyordum. Ama onların hiçbiri bununla ilgilenmiyor. Zaten kızların 3'ü nişanlı , 1'i evli şaka gibi yaa EVLİİİİ ! Geçen yıl bana 'sefgülümm' diyen Büşram artık ellerin oldu bu konuda mutsuzum , ama o mutlu olduğu için de mutluyum :) Yaşımız henüz evlenmek için bence çoook gençç . 23 yaşındayım. İş hayatına atıldıktan sonra kız arkadaş grubuyla yapılacak çok güzel şeyler var daha. Bir sürü tecrübe, eğlence, geziler bizi bekliyor. Ee tabi bu evlenecek olan arkadaşlarımın da ilişkileri 3-4 yıllık olduğundan onları kınamıyorum. Haklarıdır isteyebilirler. Açıkçası herkesin kendi tercihi . ( Desem de hala benimle konsere gelen yoksa onları kınayacağım içten içeee işteee ohh olsunn ) Bu yıl da böyle biter. Seneye iş hayatına atılmış olursam inşallah orada karşılaşırım aynı frekansta buluşacağım bir ruhaa...

2 yorum: