22 Nisan 2015 Çarşamba

Ollaluna: Bekleyiş

Ollaluna: Bekleyiş: Hala burada mısın bilmiyorum okuyucu!? Çook zaman geçmiş uğramayalı buralara. Çok şey gelip geçti. Ben geldim, karnı burnunda :) ...

Kendisini çok yakından tanımadığım halde söylüyorum bunları.. Onu instagram hesabından tanıdım. Mükemmel bir anne bence. Tatlı mı tatlı bir bebişi var . Adı Gece. Masmavi gözleri minik hokka bir burnu yenilesi bal dudakları var. Gelelim bu güzel bebişin annesine onun da adı Yeliz. Bebeğinin ağzından mükemmel senaryolar yazıp fotoğrafıyla beraber takipçilerine sunuyor. Eğlendiriyor da baya. Hatta instagramda bağımlısı haline gelenler var. Haklılar da bence şahsen bende arada ne yapmış bakalım Yeliz diyorum ya da Gecenin yeni hallerine bir göz atayım diyorum.. Ailecek eğlenceliler. İleride bende bir aile kurarsam bu şekilde kafadar, eğlenceli bir eş ve böyle tatlı güzel çocuklarım olsun istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder