17 Mart 2015 Salı

Lazarus Etkisi


                  Arkadaşım Büşra ile fragmanı izlediğimizde bu filme kesinlikle gitmeliyiz diye düşünmüştük. Fragmana doğal olarak en çarpıcı sahneler ekleniyor. Ve fragmandan anladığım bu filmin pisişik , mistik, doğaüstü olaylar içermesiydi. Büşra demişken onunla gidemedik filme fakat başka bir arkadaşımla gittim. Büşra bunu okuyacak büyük ihtimalle. Filmden geldiğimde de söyledim ama yine söyleyeyim gerçekten gitmediğine sevineceğin bir film :) Senaryoyu hiç çekici bulmadım, beklentiyi kesinlikle karşılamıyor. Basit bir konusu var ve sürprizlere açık değildi açıkçası. Ben daha farklı hayal etmiştim oysa . Ruhlu, cinli bir Türk korku filmine gitsem daha çok gerilir ve korkardım yani . Fakat çok çok da yermeyeyim şimdi. Oturup izlenir evet ama sıkılmışsınızdır bir gün açar izlersiniz diyeyim dostlar.

2 yorum: