31 Mart 2015 Salı

Jim Carrey

            
              Jim Carreyyyyy ! Bu aralar kendisine bayılıyorum. Gerçekten çok iyi bir oyuncu. Şimdiye kadar dikkatimi çekmemesini de kınıyorum. Hayır yani böyle bir adam nasıl fark edilmez. Onlar nasıl mimiklerdir öyle ! Ne tatlı şeysinn sen ! Fazla sevimli evet. Çok doğal bir oyunculuğu var kesinlikle. Ve izlediğinizde mutlu oluyorsunuz çünkü gülmemek elinizde değil. Komedi üzerine olmayan filmleri de var . 'Sil Baştan' filmi gibi. Aslında o da en beğenilenler listesinde yer alan bir film fakat ben beğenmedim doğrusu. Onu izleyeceğime 'hayvan dedektifi', 'salak ile avanak'' 'yalancı yalancı' filmleri tercihimdir. İzlerken çok eğleniyorum. Her gün adamın filmlerini izlesem bıkmam heralde. Sizlere de tavsiye ederim. Bence bütün filmlerine bir göz atın dostlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder