20 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbaşı Biletleri

Bugün 3 saatlik ders aram vardı ne yapsam diye düşünürken kendimi Eminönü'nde buldum. Sınıf arkadaşım Deniz için gittik aslında alacağı birşey vardı. İşimiz bittikten sonra tramvaya dönelim dedik ki meydana gelince uzunca bir kuyruk gördük. Bizim Türk Milleti işte .. Yine nato kafa nato mermer! Neymiş efendim daha önce  'Nimet Abla' dan alınan bilete ikramiye çıkmış o yüzden oradan almak istiyorlarmış. İnanmazsınız ama o manzara insanı güldürecek türden. Nimet abla gişesinin önünde nereden bakılsa 200 tane insan sıraya girmiş , diğer bilet satanlardan bilet alan yok. En komik yanı da o biletleri satanların da nimet abladan almış olması . Ama diyorum ya Türkler böyle. Batıl inançlar konusunda da süperiz. Bir şeye inandıysa Türk milleti vazgeçiremezsiniz. Nasıl inandıysa öyledir, zorlamayacaksınız. Neyse ben yarın kendime bir bilet alayım en iyisi inşallah bana çıkar da o sıradakilere de ders olur . Yoksa kendim için bir şey istemiyorum yani :D . . .

1 yorum: