4 Kasım 2014 Salı

Fallarda Aranan Mutluluk

Günümüz dünyasında insanların stres olmalarına sebep o kadar çok şey var ki. Trafik, pahalı yaşam, rekabet daha neler neler... İnsanlar herşeyden önce mutsuz. Sonbahardan mıdır bilemedim özellikle şu sıra kiminle konuşsam depresyonda ve mutsuz. Herkes kendi kabuğuna çekilmiş durumda. Gün geçtikçe kalabalıklar arasında yalnızlaşıyoruz da farkında mıyız acaba ? Bunda internet mecralarının etkisi büyük . Artık insanlar özel yaşamlarında yüzyüze iletişimden kaçıyorlar. Konuşamıyoruz, bir araya geldiğimizde tek yaptığımız telefonlarla oynamak oluyor yine. Aslında mutluluğun kaynağı birbirimize vereceğimiz sevgi, birlik, paylaşım iken bunu sosyal mecralardan yaptığımız için bu kadar mutsuz olduğumuzu düşünüyorum. Çünkü o mecralardaki çoğu şey yapay , samimiyet yok. 
Olumlu şeyler duymaya o kadar çok ihtiyacımız var ki . Birilerinin birşeylerin düzeleceğini söylemesine .. Belki de bu yüzdendir ki çareyi falcılarda arıyor insanlar. Hayatımda iki kez parayla fal baktırmış biriyim . Eğlence olsun diye veya başka bir sebeple çokta önemli değil. Sadece şahit olduğum ve anladığım şey insanların falcılarda kuyruk oluşturup olumlu şeyler duymak adına para vermeleri. Senin sırandı benim sıramdı diye kavga eden adam gördüm ben fal sırasında ağzım açık kaldı. Ya da çarşaflı bir bayanın bile fal baktırdığını gördüğüm.. Sorgulamıyorum tabiki herkesin inancı kendine . Sadece dinimizde haram olduğu vurgulanmış birşeyi yapan kişinin çarşaf giyen bir bayan olması şaşırtmıştı beni. Sonuçta o da bir insan . Demem o ki o da mutlu olmak istiyor , olumlu şeyler duymak istiyor.. İnsanlık nereye gidiyor bilmiyorum ve malesef yaşım henüz 22 olmasına karşın bu dünyaya ilerde çocuk getirmek istemiyorum. Belki bir mucize olur da birşeyler yeşerir işte onu da o zaman düşünürüm dimi. Çok konuştum ben gidim önce öğrenciliğin hakkını verim en iyisi çoluk çocuk çok sonraki işşşlerr canlarımm seviyorum sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder